Speakeri internationali la GPeC Summit 10

Nu stiu exact cand a trecut timpul atat de repede, insa iata ca a venit vremea sa va anunt ca in mai putin de o luna va avea loc GPeC Summit – editia cu numarul 10. (Nu, nu am imbatranit eu. S-au miscat ei repede).

Mai exact: GPeC Summit se va desfasura in zilele de 11-12-13 Mai 2015, la Bucuresti, evenimentul sarbatorind 10 ani de existenta ai GPeC (Gala Premiilor eCommerce) cu “speakeri de nota 20″, potrivit organizatorilor.

Invitatul special al GPeC Summit este asa-zisul geniu al marketingului online, Neil Patel – pentru prima oara in Romania. Neil este co-fondatorul Crazy Egg, Hello Bar si KISSmetrics si unul dintre cei mai cunoscuti bloggeri de marketing de peste hotare. Printre clientii sai se numara companii precum Amazon, NBC sau HP pe care i-a consiliat si i-a ajutat sa isi creasca vanzarile. Iar daca sunteti cuminti, va poate ajuta si pe voi cu o sedinta de consiliere.

Ca sa intelegeti cu cine vom sta de vorba si cine-i tipul: Presedintele SUA, Barack Obama, l-a plasat in top 100 antreprenori sub 30 de ani.

Cat despre ceilalti invitati, sa-i luam pe rand si sa le analizam calitatile:

2. Chris Goward – Presedintele WiderFunnel si creierul din spatele metodelor LIFT™ si Kaizen™. Chris a dezvoltat strategii de optimizare a conversiilor pentru clienti cum ar fi Google, Electronic Arts, Magento si BuildDirect.com si este autorul cartii “You Should Test That” – despre cum orice afacere se poate imbunatati semnificativ prin A/B testing.

3. Craig Sullivan – are aproximativ 9 ani de cand este unul dintre cei mai cunoscuti experti la nivel mondial in Analytics, Split Testing, Optimizarea Conversiilor, User Experience si Voice of Customer. Deci cred eu ca stie despre ce e vorba in propozitie si cu ce se mananca eCommerce-ul. Nu?

4. Simo Ahava (Head of Analytics Netbooster) – expert in solutiile de customizare web analytics si tag management menite sa imbunatateasca intregul ciclu de viata al colectarii, procesarii si raportarii de date. Principalele arii de specialitate sunt Google Analytics si Google Tag Manager.

5. Matthew Woodward – unul dintre cei mai cunoscuti marketeri online, fiind apreciat pentru tutorialele detaliate pe care le publica pe blogul personal, care a luat nastere ca urmare a unui experiment de SEO: a vrut sa verifice daca este posibil sa rankezi un website fara link building, iar numarul de premii castigate au demonstrat ca a reusit.

6. Ivan Mazour este CEO & Founder Ometria – platforma de marketing si predictive analytics construita special pentru retaileri in scopul de a-i ajuta sa isi utilizeze datele pentru a-si automatiza si personaliza comunicarea cu clientii.

7. Matt Komorowski – Head of Sales pentru PayPal Central and Eastern Europe, responsabil cu dezvoltarea de parteneriate de afaceri, extindere regionala si asigurarea de new business in peste 20 de tari din regiune. Inainte de PayPal, Matt a lucrat ca Head of Sales la Groupon Polonia, consultant la The Boston Consulting Group si manager Avon Cosmetics.

8. Yauhen Khutarniuk – Head of SEO at Link-Assistant.com, dezvoltatorul SEO PowerSuite – tool folosit de cele mai importante companii cu prezenta online la nivel mondial. Yauhen are 9 ani de experienta in marketing online.

____

Ziua de 11 Mai este dedicata Conferintei GPeC, constand in keynote speeches si panel-uri de dezbatere cu unii dintre cei mai buni specialisti internationali si romani in e-commerce si marketing online. Tot in prima zi se desfasoara, in paralel, GPeC eCommerce Expo – locul in care companiile care ofera servicii si solutii e-commerce au ocazia sa se intalneasca fata in fata cu potentialii clienti (magazinele online), obtinand astfel lead-uri si parteneriate.

Zilele de 12 si 13 Mai sunt dedicate workshopurilor axate pe cele mai “hot” topicuri pentru orice magazin online: Optimizarea Conversiilor & Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentala & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, eCommerce Tools, Logistica & Curierat, Studii de Caz, Management, Loializarea Clientilor etc.

Inscrierile la GPeC Summit sunt in desfasurare, biletul de acces pentru cele 3 zile de eveniment fiind in valoare de 147 EUR (TVA, servicii de catering si traducere simultana incluse). In plus, magazinele online care aleg sa se inscrie in Competitia GPeC, au acces gratuit la GPeC Summit (in functie de pachetul ales).

_____

Live blogging ziua 1.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *