KLM în Social Media

Dacă petrec foarte mult timp făcând un lucru se numește că e pasiune sau job? Întreb pentru că astăzi combinăm Social Media cu o companie aeriană foarte cool, căreia îi place să inoveze în social media: KLM.

După ce au introdus cărțile de îmbarcare pe care le primești prin intermediul Facebook Messenger în mod automat (din 2016), KLM te ajută acum și cu un serviciu pentru care nu ai nevoie neapărat de un bilet de avion achiziționat de la ei. Dar după ce experiențe oferă, sigur data viitoare vor fi top of mind. 😉

Mai exact: ești în vacanță în Amsterdam, îți e poftă de o pizza, dar nu ai chef să te plimbi aiurea pe străzi?

Deschizi Messenger, cauți KLM Royal Dutch Airlines, le trimiți un emoji care să ilustreze exact de ce îți e poftă, iar în mai puțin de 30 de secunde primești recomandări de restaurante unde poți mânca felul respectiv. Nu uita să ai Location activat.

Opțiunea funcționează și pentru ATM-uri, magazine de haine, taxi-uri etc. și nu, nu este un om care face asta, ci un roboțel care nu are sentimente.

 

Am testat și eu opțiunea aceasta pentru restaurante din zona în care mă aflam și sunt foarte încântată de rezultate!

Sursă poză featured

1 comentariu
  1. Sebastian Radu.ro
    2 luni în urmă

    Facebook 1. Google 0. Again

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *