Te iubesc sau …

Esti in floarea varstei, cand frumusetea aproape si-a atins apogeul, studenta la o facultate pe care o visai de ceva vreme. Te indragostesti de un tip foarte simpatic, pe care multe fete din jurul tau si l-ar dori aproape. Simti, iata, cum viata iti surade si totul pare ca se aseaza asa cum iti doreai.

Cum lucrurile nu sunt intotdeauna numai lapte si miere, vine un moment in care te certi cu partenerul de viata pentru ca… (insert motiv here). Lucrurile degeneraza si domnul considera ca nu va puteti intelege cu vorba buna, astfel trece la planul B, care ulterior va deveni A: o palma, doua, trei, pana simte ca s-a “racorit”.

Ce faci in acest caz?

1. Apelezi la ajutor din partea unei cunostinte, a unui vecin, ulterior il denunti

2. Il ierti si primesti supusa “tratamentul” pentru ca “Poate am meritat si oricum ma iubeste”

Majoritatea aplica varianta 2. Nu,  nu e dovada de iubire, nu merita nimeni sa fie tratat astfel, nu nimic. Nu ar trebui sa existe asemenea comportament primitiv, iar Georgel merita sa treaca putin pe la domnii in uniforma, sa isi justifice comportamentul “iubaret”…

Sunt foarte multe cazuri de acest gen si daca vreti unul celebru: casnicia Tinei Turner cu Ice, dar poate ar fi bine sa stiti ca:

1 din 4 femei este abuzata de-a lungul vietii sale in Europa
– La fiecare 30 de secunde o femeie din Romania este victima a violentei domestice
– in 2010 aproape 12000 de femei au cazut victime violentei domestice. 99 au murit
– 75% dintre cazurile de violenta domestica nu sunt raportate.

Campania Respectului pentru femei initiata de Avon impotriva violentei domestice in 2008 are drept scop prevenirea violentei prin educarea publicului larg si prin sustinerea proiectelor sociale care combat acest fenomen.

Din 2009, Avon s-a alaturat Fundatiei Sensiblu, sprijinind material o serie de traininguri adresate psihologilor, asistentilor sociali si altor lucratori din domeniu de asistenta maternala pentru a identifica, gestiona si orienta cazurile femeilor si copiilor victime ale violentei in familie. Anul acesta, prin Campania Respectului au fost suplimentate locurile existente in
centrele de adapost, pentru a oferi o sansa femeilor victime ale violentie domestice.

Mai mult de atat, in Brosura Avon se regasesc o serie de produse cu semnul infinitului, produse destinate strangerii de fonduri pentru campania de lupta impotriva violentei domestice . Profitul obtinut din vanzarea produselor este investit integral si exclusiv in aceasta campanie.

Nu, nu este o rusine sa apelezi la ajutor.

1 comentariu
  1. Campania Respectului continua – Share it to stop it | KorinaMS
    4 ani în urmă

    […] cum va spuneam si anul trecut, AVON este una dintre companiile care se implica activ de 5 ani in apararea drepturilor femeilor si […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *